Одним із головних завдань вчителя є не тільки навчити, а й зацікавити учня. Тоді навчання стає цікавішим, результативнішим і захоплюючим. У цьому на допомогу вчителям приходять сучасні помічники - проєкт «Розумники» (Smart Kids). Його мета - зробити навчання у початковій школі сучасним, поєднати комп’ютерні технології та традиційні засоби навчання. Учасниками проєкту є 8500 учителів та понад 150 000 учнів з усієї України та 43-х країн світу.
В інтерактивних завданнях, які використовуються в проєкті «Розумники», вдало поєднані тексти, озвучення, малюнки та анімація. Канали сприйняття – зір, слух, тактильні відчуття максимально задіяні, діти легко засвоюють матеріал.
Самі завдання – ілюстрована гра із сюжетом, герої якої реагують на правильні і неправильні дії учнів. Діти миттєво бачать результат виконання та можуть його покращити, тому вчителю легко досягти поставленої мети, а саме: зацікавити та мотивувати учнів, включити в активну роботу під час уроку та виконувати самостійно домашні завдання.
·
• Видавництво «Розумники» створило 17
000 інтерактивних завдань для початкової школи з предметів «Українська мова»,
«Математика» та «Я досліджую світ» для 1-4 класів.
·
• Завдання працюють онлайн – на сайті
edugames.rozumniki.ua на офлайн – у програмі Edugames.
·
• Мають гриф Міністерства освіти і науки
України та рекомендовані до використання у закладах освіти.
·
• Завдання апробовані в рамках
всеукраїнського педагогічного експерименту «Розумники» (Smart Kids) та
заслужити високі оцінки вчителів.
·
• Завдання відповідають чинній
навчальній програмі МОН та груповані за темами. Їх можна застосовувати і у
класах, де діти навчаються за авторськими методиками.
·
• Ігрова форма подання матеріалу в
електронних освітніх ресурсах відповідає принципам НУШ.
·
• Електронні ресурси можна
використовувати як фронтально – на дошці, так і індивідуально, коли учні
працюють за власними комп’ютерами, а вчитель переглядає відповіді в
електронному журналі.
Наукові дослідження виявили, що завдяки використанню
освітніх ігор:
·
• підвищується рівень успішності учнів
та середній бал з математики та української мови;
·
• зростає швидкість проходження та
засвоєння нового матеріалу;
·
• у дітей збільшується інтерес до
вивчення базових предметів;
·
• формуються предметні та ІК-компетентності;
·
• розвивається логіка, пам'ять,
стійкість та точність уваги, уява та креативне мислення.