Цікаво, весело та
пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень початкової школи. Який проведено згідно Плану роботи ліцею на
2022-2023 н.р. та з метою реалізації компетентнісного підходу в навчанні
молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів
навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість, створення умов щодо
підвищення рівня зацікавленості
учнів у вивченні предметів,
створення сприятливого освітнього середовища
щодо формування предметних та ключових компетентностей.
Конкурси, ігри, вікторини, вивчення пісень та танців розвивали творчість
юних дослідників, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними. У цей
період кабінети початкової школи були схожі на вулики, де плідно та згуртовано
працювали вчителі та учні. Робота під час проведення Тижня була спланована так,
щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності, були цікавими, корисними, сприяли
інтелектуальному та творчому розвитку дітей. Нехай вони невеличкі, і, на перший
погляд, незначні, та в них – паростки майбутнього інтересу до науки, до
навчання. Реалізовані дитячі можливості стимулюють інтерес до пізнання нового.
В Тижні брали
участь всі учні початкових класів.
Для учнів 1
класів завданням було виготовлення книжки-саморобки на тему: «Країни світу.
Цікаві факти». Мета проєкту – ознайомлення учнів молодшого шкільного віку з
країнами світу. Книга – незмінне джерело знань для дорослих і дітей.
До проєкту були
залученні також батьки учнів та класні керівники. Кожен клас отримав назву
країни: Австрія (1-А), Японія (1-Б), Індонезія (1-В), ПАР (1-Г), Південна Корея
(1-Д), Марокко (1-Є), Люксембург (1-З), Колумбія (1-К), Хорватія (1-Л), Данія
(1-М), Німеччина (1-Н), Єгипет (1-О), Мадагаскар (1-П).
Діти, батьки та
вчителі підійшли до виконання цього проєкту творчо та креативно. Книжечки
вийшли яскравими, інформативними, цікавими, з гарними ілюстраціями, красивими
обкладинками. Вони виготовлені з різних матеріалів і форм.
Всі,
виготовлені дітьми книжечки, представлені на загальношкільній виставці в холі
ліцею.
До
Тижня початкової школи паралель других класів підготувала цікаві творчі проєкти
про країни світу.
Колектив 2-А класу презентував цікаві факти про Польщу. Учні заспівали
національний гімн і станцювали польський народний танець - краков'як.
2-Б клас представив Румунію. Школярі досліджували природні особливості країни, історичні пам'ятки, популярні туристичні об'єкти, румунську культуру, розповіли про національний одяг, підготували малюнки старовинних румунських замків, національних державних символів, румунської вишивки та традиційного одягу.
Учні 2-В класу підготували проєкт про Молдову. Діти приміряли на себе національний молдовський одяг й підготували багато малюнків, у яких відображаються культурні особливості Молдови.
Колектив 2-Г класу познайомив із національними традиціями та символами Китаю. Учні підготували багато міні-проєктів на різноманітні теми, цим представили багатогранність китайської культури.
2-Є клас презентував національний одяг і традиції Іспанії. Дівчата танцювали фламенко, а хлопчики спробували себе у ролі тореадорів.
Шкільний канал 2-З класу випустив всесвітню телепередачу "Виворіт-Навиворіт", у якій познайомив своїх глядачів із Туреччиною.
Учні 2-К класу розповіли про національні
традиції та звичаї Саудівської Аравії.
Колектив 2-Л класу представив одну з найдавніших і
найзагадковіших країн світу - Індію. Діти підготували малюнки з державними й
народними національним символами країни, традиційним одягом, будівлями
індійської архітектури. Одна з учениць
продемонструвала індійський танок у національному вбранні.
2-М клас познайомив глядачів із Бразилією - країною вічного сонця. Також школярі влаштували справжній показ мод у національному бразильському стилі.
У 2-Н класі відбулась Мексиканська
вечірка, на якій учні поринули в екзотичну атмосферу Мексики: вчилися вітатися,
як мексиканці, грали в гру "Піньята", дегустували національний напій
- какао, танцювали запальний мексиканський танець.
Учні 2-П класу
представили національний одяг Венесуели, виготовили ляльку у яскравому
національному вбранні. Також юні художники підготували малюнки, на яких
зобразили державні національні символи, мальовничі краєвиди острову Авес, що
належить до
Венесуели, та головну туристичну пам'ятку - водоспад Анхель.
Тиждень початкових класів ще раз переконує в тому, що дитяча
творчість, мов джерельна вода, яку черпаємо, а їй нема ні кінця, ні краю.
Учні 3-х класів створювали
лепбуки. Кожен клас мав свою країну світу, тому діти класом або кожен
індивідуально робили свій лепбук й
коротко описували його основну частину. Усі роботи виявилися творчими та
пізнавальними.
Мета цих проєктів полягає в тому,
щоб допомогти вчителю посилити інтерес учнів до певної теми та розвинути творчі
здібності. Учні на відмінно впорались із завданням.
Кожен клас із задоволенням створив
лепбуки таких країн: Велика Британія, Норвегія, Ісландія, Франція, Португалія,
Естонія, Японія, Китай, США, Канада, Австрія, Ірландія,Литва. В яких коротко
була інформація про країну та її столицю, визначні місця та видатних людей,
традиційні страви цієї країни та розваги.
Діти з креативом підійшли до
завдання і ми бачимо результати цих робіт!
Гастрономічний туризм – це різновид
туризму, пов'язаний з ознайомленням та дегустацією національних кулінарних
традицій країн світу. Будь-який гастрономічний тур можна організувати самостійно.
У рамках Тижня початкової школи серед учнів 4-их класів Софіївсько-Борщагівського ліцею у форматі онлайн було проведено творчий проєкт «Гастрономічний тур» такими країнами світу: Грузія, Україна, Мексика, Австралія, Молдова, Італія, Іспанія, Фінляндія, Греція, Польща. Кожний клас відвідав онлайн-екскурсію своєю країною, познайомився з її традиціями, культурою і національною кухнею. Після екскурсії дітям було запропоновано обрати страву та приготувати її самостійно вдома з батьками або разом з усім класом.
Україна. Приготування вареників та борщу
Польща.
Приготування польських «pierogi»
Приготування польських «pierogi» Польський «bigos»
Польща.
Приготування пампухів.
Іспанія.
Приготування традиційних бутербродів – тапас
Робота тижня була спланована так, щоб заходи
охоплювали різні сфери діяльності учнів, були цікавими та корисними, сприяли
інтелектуальному та творчому розвитку дитини, створення у навчально-виховному
процесі атмосфери успіху, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття
радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні
труднощів. Учні початкових класів проявили себе і показали, що вони є
розумними, творчими, артистичними, вихованими, кмітливими, цілеспрямованими. Протягом
тижня кожен учитель доцільно і важливо показував дітям, що він вірить у їхні
сили, разом з ними радіє успіхові кожного.
Скільки дітей – стільки здібностей. І в кожної свої
мрії. Ми сподіваємося, що усі дитячі мрії здійсняться, таланти розквітатимуть,
а дорослі, будуть їм у цьому допомагати. І в нашому закладі освіти кожного року
з’являтимуться нові талановиті зірочки, які сяятимуть ще яскравіше!
Тиждень початкових класів став яскравою сторінкою
шкільної родини.
І на завершення… Ми, вчителі, прагнемо зробити нашу
школу острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку. А
допоможуть у цьому наші вихованці та їхні батьки.
Школа – це велика родина. Діти в родині – це щастя. А коли ці діти ще й талановиті, то це подвійне щастя.