Засідання МО 31.08.2022 р.
Засідання МО 21.09.2022 р.
Канікули з користю
22.10.2021 року в актовій залі Софіївсько-Борщагівського НВК відбувся тренінг для вчителів початкових класів з теми: «Як організувати дистанційне навчання на платформі Мееt».
Мета тренінгу - підвищення інформатично-комунікативної компетентності вчителів, формування у них уміння та навички використання сучасних інтернет-технологій у процесі навчання, підвищення кваліфікації та залучення до освітнього процесу всіх зацікавлених осіб.
Положення про МО вчителів початкових класів
1. Загальні положення про МО:
- Методичне об'єднання вчителів
початкових класів є важливим структурним підрозділом науково-методичної
служби школи.
- МО здійснює навчально-виховну,
методичну та позакласну роботу з навчальних предметів.
- Робота МО планується відповідно
до вимог стратегічних документів школи.
- МО створюється з числа основних
учителів та вчителів, які працюють за сумісництвом.
- МО може організовувати свою
роботу за наявності 3-х та більше учасників.
- Очолює МО керівник, який
обирається членами МО з числа найбільш досвідчених учителів і
затверджується наказом по школі.
- У своїй роботі МО підзвітні
методичній та педагогічній радам.
- Робота МО організовано на
засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємоконтролю.
- Загальний контроль за роботою
МО здійснює заступник директора НВР, який координує роботу початкової
школи.
2. Основні завдання і функції методичного об’єднання:
- підвищувати науково-педагогічний та
загальнокультурний рівень учителів, їх психолого-педагогічну майстерність;
- формувати у педагогів готовність до творчості,
самоосвіти та саморозвитку;
- підвищувати активність учителів у створенні
авторських програм, методичних розробок, дидактичних посібників,
методичних рекомендацій тощо;
- поглиблювати оволодіння інструктивно-методичними
та нормативними документами органів освіти;
- запроваджувати у практику роботи школи наукові
рекомендації, перспективний педагогічний досвід, поєднувати
найперспективніші освітні технології;
- здійснювати проблемний аналіз результатів
освітнього процесу;
- проводити експертизу вивчення та виконання
програм, рівень засвоєння їх учнями відповідно до вимог Державного
стандарту початкової загальної освіти;
- вносити пропозиції щодо зміни змісту та структури
обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення;
- висувати пропозиції щодо організації змісту
атестації педагогів;
- вносити пропозиції щодо організації і змісту
досліджень, орієнтованих на підвищення рівня засвоєння учнями навчального
матеріалу відповідно до Державних освітніх стандартів;
- приймати рішення про підготовку методичних
рекомендацій на допомогу вчителям, організовувати їх розробку та
виконання;
- висувати пропозиції щодо підвищення якості
навчально-виховного процесу в школі;
- проводити методичні заходи, спрямовані на
розвиток творчих можливостей учителів, вивчення, узагальнення і поширення
перспективного педагогічного досвіду;
- здійснювати інформаційне забезпечення вчителів з
проблем освіти, педагогіки, психології, науки;
- брати участь у дослідно – експериментальній та
іноваційній діяльності.
3. Методичне об'єднання займається:
- планування роботи методичного
об'єднання;
- проводити засідання МО 4-5
разів на рік згідно з планом;
- проведення моніторингу
діяльності методичного об'єднання;
- складання аналітичного звіту
роботи;
- надання практичної допомоги
вчителям щодо підготовки та проведення уроків, виступів, методичних
розробок;
- організація роботи щодо
опанування молодими спеціалістами методик викладання предметів у школі І
ступеня;
- організація роботи щодо системного вивчення нових програм та підручників;
- відвідування уроків учителів,
організація взаємовідвідування, наставництва;
- допомога у підготовці членів МО
до атестації;
- використання технологій дистанційного навчання;
- забезпечення своєчасного
вивчення нормативних документів.
5. Права керівника методичного об’єднання:
- формує банк даних про методичну
роботу кожного вчителя, його професійні якості, виконання програм, рішень
протоколів засідань МО;
- організовує виконання плану
роботи МО, виявляє та втілює перспективний досвід, надає допомогу вчителям
у виконанні навчальних робочих планів, програм, організовує наставництво,
систему відкритих уроків;
- керівник МО має право на
відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів із предмета, перевірку
шкільної документації вчителів - членів ШМО;
- має право: звертатися за
консультацією до директора та його заступників із проблем організації
навчально-виховного процесу в школі, виконання трудової дисципліни
вчителями - членами ШМО;
- готувати пропозиції та
рекомендації для підвищення кваліфікаційної категорії під час атестації;
- порушувати клопотання перед
адміністрацією закладу про заохочення вчителів.
6. Перелік документів, що відображають діяльність шкільного МО:
- аналіз роботи МО за попередній
навчальний рік, який містить: успіхи, надбання, недоліки та шляхи їх
усунення; мету і чітко визначені завдання на новий навчальний рік;
- план роботи методичного
об'єднання (складається на навчальний рік, обговорюється на засіданні МО і
подається адміністрації навчального закладу на затвердження);
- матеріали засідань методичного
об'єднання (протоколи, виступи вчителів, короткі рецензії на відкриті
уроки тощо);
- матеріали тематичних семінарів;
- картотека ППД;
- матеріали школи молодого
вчителя;
- каталог друкованих робіт
учителів школи;
- інформація про вчителів -
членів МО;
- інструктивно-методичні
документи;
- теми, над якими поглиблено
працює кожен учитель (самоосвіта вчителів);
- графік проведення відкритих
уроків, виховних заходів;
- заходи щодо зміцнення
навчально-матеріальної бази школи;
- організація позакласної роботи
(конкурси, турніри, вечори, фестивалі, предметні тижні, випуски газет
тощо);
- робота над підвищенням якості
знань, умінь та навичок учнів (вивчення та аналіз якості знань, умінь та
навичок з предметів за результатами контрольних робіт, зрізів, семестрових
та річних оцінок; рівня вихованості; робота з обдарованими дітьми; план
індивідуальної роботи з учнем);
- заходи щодо підвищення фахової майстерності педагогів (творчий звіт, взаємовідвідування уроків, виховних заходів; ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури; наставництво; участь у конференціях, семінарах; виступи, доповіді; робота над створенням власної системи роботи).